2017-2021 жылдарға арналған стратегиялық даму жоспары

Алматы облысының білім басқармасы

«Қаскелең мәдениет колледжі»

мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

 

«Қаскелең мәдениет  колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының 2017-2021 жылдарға арналған стратегиялық даму жоспары

 

КІРІСПЕ

 

Стратегиялық даму жоспарын дайындауға "Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму  жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы негіз болмақ.  Даму стратегиясы бiлiм беру жүйесiнің алдына бiлiм берудiң ұлттық моделiн жасауды қамтамасыз ету және оны халықаралық бiлiм беру кеңiстiгiне интеграциялау мақсатын қойды.

 

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың  «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» жолдауында мәдениет, өнер және білім беру саласын дамытудың негізгі жолдары анықталды, білім беру саласындағы жұмыс басымдықтары белгіленді: білім мен кәсіби дағдылар қазіргі заманғы білім беру жүйесінің, кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың негізгі бағыттары болып табылады.

 

 

Даму бағыттарының басымдықтарын анықтау мақсатқа қол жеткiзуде «Қаскелең мәдениет  колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  (бұдан әрі - Колледж) еліміздің стратегиялық құжаттары - Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауы, 2017 жылғы «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы тізімімен байланыстырылды.

 

 

Колледждің  Стратегиялық даму жоспарын жасау кезінде білім беруді дамытудың әлемдік тенденциялары, сондай-ақ ҚР-да қалыптасқан дәстүрлер мен аймақтық ерекшеліктер ескерілді.

 

 

2022 жылға қарай білім беру жүйесінің барлық деңгейлері –түбегейлі жаңғыртылып, елімізде мәдениет пен өнер саласының дамуының даңғыл жолдары белгіленетін болады. Білім берудің әрбір деңгейінде білім алу, сондай-ақ кәсіптік біліктілікті арттыру, адамның бүкіл өмір бойы тұрақты түрде жаңа білім мен дағдыларды алу мүмкіндіктері ұсынылады.

 

 

Стратегиялық даму жоспары Қаскелең мәдениет колледжінің 2017 жылдың 26-маусым айындағы № 6 педагогикалық кеңесінде қаралып бекітілді.

 

  1. Ағымдағы жағдайдың талдауы және даму мәселелері

Қаскелең мәдениет колледжі  2013 жылғы 4 қарашадағы № 13017204  берілген Мемлекеттік лицензия бойынша білім беру жұмыстарын іске асыруда.

 

 

Қаскелең мәдениет колледжі 1954 жылы Лепсі кітапхана техникумы болып алғаш ашылған. Ал, қазіргі толық аты заңды түрде Алматы облыстық білім басқармасының «Қаскелең мәдениет колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны деп аталады.

Заңды мекен–жайы: 040903. Алматы облысы, Қаскелең қаласы, А.Байғазиев көшесі, 158/2 үй. Тел. 2-81-22, тел/факс 2-83-46. e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Колледждің жобалық қуаттылығы 150  орын;

Материалды-техникалық базасы:

 

  • Спортзал -1;
  • Кітапхана -1, РАБИС, КАБИС бағдарламалары орнатылған;
  • Жатақхана - 70 орын;
  • Компьютер класс – 1;
  • Барлық бөлімдер интернет жүйесіне қосылған;

Колледж күндізгі Мемлекеттік тапсырыс /бюджет/ және сырттай /ақылы/ 2 мамандық бойынша мамандар даярлайды.

 

 

 

  1. 0401000 – «Кітапхана ісі»
  2. 0403000-“Әлеуметтік–мәдени қызмет және халықтық көркем өнер шығармашылығы” оның ішінде:
  3. 0403013-1–«Педагог–мәдени демалыс ұйымдастырушы, би /хореография / ұжымының жетекшісі»;
  4. 0403013-2–«Педагог–мәдени демалыс ұйымдастырушы, халық аспаптар оркестрінің /ансамблінің/ жетекшісі»;
  5. 0403013-3–«Педагог–мәдени демалыс ұйымдастырушы, сәндік қолданбалы өнер шеберлігі ұжымының жетекшісі»;

 

 

Қаскелең мәдениет колледжі  мәдениет мамандықтары бойынша Республикалық оқу-әдістемелік бірлестік қызметін атқарады. Осы уақытқа дейін оқытушылар үлкен жұмыс жүргізіп, авторлық оқу бағдарламаларын мәдениет мамандықтарына Мемлекеттік стандартқа енгізу және құрастыру жұмысымен айналысады.

 

 

Миссия:  Білім және мәдениет саласында еңбек нарығы сұранысына ие, стандарттар деңгейіне сай білікті, сауатты, бәсекеге қабілетті орта буын мамандарын даярлауда инновациялық білім беру және саналы шығармашыл ұрпақ тәрбиелеу.

 

 

Келешегі: Еңбек нарығының талаптарына сәйкес келетін, білім деңгейі, кәсіби біліктілігі мен шеберлігі жоғары, өзінің жеке стратегиясын құра алатын, білім, білік, дағдылары стандарттарға сай, бәсекеге қабілетті, ұлттық, рухани-құндылықты бойына сіңірген, еліміздің мәдениет пен экономикасының дамуына үлес қосатын мамандарды дайындау.

 

 

Стратегиялық бағыт:  сапалы білім беру  деңгейін жетілдіруде, жаңа инновациялық технологияларды енгізу, қамтамасыз ету, өзін-өзі бағалау, қойылған міндеттерді шешуде тиімді жолдарын табу және жаңа білім беру  жүйесіне көшу.

 

 

Стратегиялық мақсат:

  • кадрлық потенциалды дамыту;
  • әлеуметтік серіктестікті кеңейту;
  • колледждегі ғылыми әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру, тәжірибелі оқытушылардың іс-тәжірибесін тарату, кәсіби біліктілік деңгейін шыңдау, шығармашылық қабілетін дамыту, талантты және дарынды студенттермен кешенді жұмыс жүйесін дамыту;
  • басқару жүйесін жүзеге асыру.
  • тәжірибелік оқытудың тиімділігін модернизациялау және арттыру;
  • білім беру үрдісін модернизациялау;
  • мемлекеттің білім беру саясатын аймақтық деңгейде сапалы кәсіптік-техникалық білім берумен қамтамасыз ету; 
  • жаңа білім мазмұны аясында жастарды тәрбиелеудің идеологиялық және саяси стратегиялық мазмұнын қамтамасыз ету;
  • жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеу;
  • колледждің материалды-техникалық базасын нығайту, қаржылық-экономикалық жүйесін жетілдіру.

                    Бәсекелік талдау (SWOT – талдау)

 

 

 

 

 1 кесте- сыртқы талдау.

S (strength)                       Күшті жақтары

W (weakness)

Осал жақтары

O (opportunity)

Қолайлы мүмкіншіліктер

 

T (threat)

Сыртқы қатерлер

«Қаскелең мәдениет колледжі»МКҚК педагогикалық білім беру саласындағы мамандарды даярлау аясындағы дәстүрлі оқу орны болып табылады.

Оқу ғимаратында акт залының болмауы.

 

Грим  кабинетімен және лаборатория

лық кабинеттермен қамтамасыз ету.

Жиналмалы сахна

 

Мектеп бітіруші түлектердің санының аздығы (демографиялық ахуал)

Аудан орталығында қолайлы орналысуы: санитарлық және өрт қауіпсіздігі нормаларына сәйкес келетіндігі, жеке оқу базасы, спорт залы, шеберхана, кітапхана және медицина кабинеттері, арнайы және жалпы білім әдістеме кабинеттері жұмыс істейді.

 Арнайы пәндерін оқытуға қажетті лабораториялардың толық жабдықталма

ғаны.

 Колледж қолайлы инфрақұрлым

ды қамтамасыз ету.

 

 

Еңбек нарығының тұрақсызды

ғы.

Тиісті қаражаттың бөлінбеуі.

Колледж компьютерлері интернет желісіне толық қосылған және интерактивті тақтамен жабдықталған. 

Компьютерлер

дің антивирустармен қамтылу жеткіліксіздігі.

ОТҚ кабинеттерінің бағдарламаларымен жеткіліксіз жабдықталуы

 

.

Кабинеттерді толықтай компьютерлермен итерактивті тақтамен қамтамасыз ету. Оқытушылар үшін АКТ-ды тиімді қолдану бойынша оқыту курстарын ұйымдастыру.

Оқытушылар

дың біліктілігін арттыру курстарының  ақылы болуы.

Әдістемелік жұмыс Республикалық , облыстық, аудандық көлемде конкурстар мен конференциялар басқа да мәдени шараларды көптеп ұйымдастырылуда,әдістемелік көмектер көрсетіледі.

Нұсқаулықтар дайындалады.

 

Үш тілділік, КЛИЛ әдістемесі

СМАРТ –технологиясын енгізудің

баяу дамуы.

 

 

Оқытушыларды «Үш тілділік» КЛИЛ әдістемесі

СМАРТ –технологиясын бойынша курстарға қатыстыру.

СББР өңдеуге арналған құралдарының классификациясын дайындау.

Оқу-әдістемелік құралдар жасау, басу және шығару.

 бойынша семинарлар, конференциялар өткізу.

 

Ақпараттандыру саласы бойынша материалдық-техникалық базасы электрондық оқыту жүйесінің енгізілуіне тиісті қаражаттың бөлінбеуі.

Біліктілік курстарының

ақылы өтуі.

Колледж кітапханасының жұмысы нормативтік талаптарға сай қойылған.

Білім алушылардың кітапхана қорына колжетімділігі.

Арнайы пәндер бойынша кітаптардың жеткіліксіздігі.

Көрме сөрелері мен каталог жәшіктерін стандарт талаптарына сәйкестендіріп,толықтыру.

 

Бүкіл кітапхана қорын электронды есепке алу.

Қажетті арнайы пән оқулықтары-

мен кітапхана қорын толықтыру.

 

Кітапханаға оқырмандар

ды тарту бойынша насихаттау жұмысының төмендігі.

Жаңартылған ақпараттардың жоғары жылдамдықта дамуы.

Сырттан келіп оқитын студенттерді жатақханамен қамтамасыз етілуі.

Жатақхана бөлмелерін  санитарлық талаптарға сай жиһаздармен,техникалық жабдықтармен  қамтылуы.

 

Мемлекет қаражат есебінен әлеуметтік жағдайы төмен отбасындағы балаларды ыстық тамақпен қамтамасыз ету.

 

Жатақханаға тәрбиеші штатын карастыру.

Колледжде асхананың болмауы

Мемлекеттік тапсырыс бойынша оқыту.

Еңбек рыногінің сұраныстарына сай мәдениет және өнер салалары бойынша қосымша мамандықтарыдың ашылуы

Еңбек рыногінің сұраныстарын ескеріп, жаңа мамандықтар ашу.

 

Жалпы орта білімі бар мектеп бітірушілердің жоғарғы оқу орындарына қабылдануы (қосымша грант орындарының көптеп бөлінуі)

 

Колледжді бітіруші түлектердің 90%-ы жұмысқа орналасуы.

Бітіруші мамандарды жұмысқа орналастыру рыногының тарлығы.

Ата-аналармен байланыстарды кеңейту және бітірушілердің жұмысқа орналасуларына көмектесу.

БАҚ –пен ынтымақтастық; қажетті ақпарат алу және кәсіби деңгейлерін арттыру үшін ұйымдармен шарттар жасасу.

 

Педагог қызметкерлердің әлеуметтік мәртебесінің төмендеуі.

 

Түлектерді жұмысқа орналастыру.

Студенттер құрамы–жалпы орта білім базасын  бітірушілер

 

Облыстық, аудандық, қалалық мәдени іс-шараларға жиі қатысу.

 Спорттық құрал-жабдықтармен жабдықталуы.

.

 Өңірде мамандыққа бағдарлау жұмысының нашар жүргізілуі.

 

Облыс, аудандық іс-шараларға қатысуға микроавтобус мәселесінің қиындығы

 

Шығармашы

лық бағдарламалар мен жобаларды іске асыру үшін қаржы тарту жөніндегі қамқорлық кеңесін құру.

Оркестрді аспаптармен, сахналық, би киімдерімен қамту.

Еңбек нарығының тұрақсызды

ғы

 

Мамандық

тың еңбек ақысының төмен болуы.

 

 

Ғылыми жұмыс

ҚР мемлекеттік жалпыға  міндетті білім беру стандарттары, 0603002- «Мәдени-ағарту жұмысы және халықтық көркемдік шығармашылық»2002ж. 0601002-« Кітапхана ісі» 2002ж.,

0403000- «Әлеуметтік-мәдени қызметі және халықтық көркемдік шығармашылығы» 2008 ж.,  100 типтік үлгілік оқу бағдарламалар (2009ж.)

0401000-« Кітапхана ісі» (2010ж.) типтік үлгілік оқу бағдарламалар (2011-2012ж.)

 Білім беру стандарттар негізінде  0403000- «Әлеуметтік-мәдени қызметі және халықтық көркемдік шығармашылығы» (2012ж.) ,  0401000-« Кітапхана ісі» (2014ж.) ТжКБ Үлгілік оқу жоспарлары және бағдарламалар  жиынтығы,

типтік үлгілік оқу бағдарламалар жинақтары (2017ж.), ҚР ТжКБ оқу орындарына арнап  теориялық және практикалық тест тапсырмалар дайындалды, авторизация жасалды. (2011,2012,2013,2014ж.ж)

Ғылыми жұмыстардың материалдық тұрғыда қамтамасыз етілуі.

Мамандықтар бойынша оқу құралдар, партитуралар жинақтарын, әдістемелік нұсқаулықтар, мәдени іс-шараралдың жинақтары, библиографиялық құралдар дайындау.

 

Кітапханаға оқырмандар

ды тарту бойынша насихаттау жұмысының төмендігі.

 

Студенттердің тұлға ретінде қалыптастыру және тәрбиелеу үшін жағдайлар жан-жақты жасалынған.

Студенттердің Республикалық, деңгейлердегі ғылыми-практикалық жұмыстар мен ғылыми конференцияларға қатысу нәтижелілігінің төмендігі.

 

Студенттерді ғылыми-практикалық конферерцияларға қатысуға тарту. Студенттердің өзін-өзі басқару жүйесіне іске қосу, «Нұр–Отан», «Жас Отан» , партияларымен «Қалалық ішкі саясат басқармасы»,  Қарасай аудандық жастар ресурстық орталық», Құқық қорғау органдарымен  ынтымақтастық орнату.

 

Білім алушыларға БАҚ, ғаламтор  арқылы таратылатын жағымсыз жағдайлар

дың теріс әсері.

Мәдениет және  өнер саласы бойынша жоғарғы  оқу орындарымен тығыз байланыс. Шығармашыл өнер майталмандарымен кездесулер ұйымдастырылып, келешекке бағыт-бағдар беріледі.

Жаңартылып отыратын білім беру бағдарламалары бойынша нормативтік құжаттар базасы бар.

Шығармашылық кәсіпкерлікті дамытуға бағыт беріледі.

 

 Қызметкерлер мен оқушылардың құқықтық сауаттылығының жеткіліксіздігі.

Колледждің мақсаттары мен міндеттерін шешуге кадрлардың, студенттердің әлеуетін барынша пайдалану.

Студенттерге ТжКББ жұмысын қамтамасыз етуші заңдарды, қазіргі құқық жұйесінің нормаларын оқыту. Құқықтары мен міндеттерін білу. Оқу процесіне қазіргі замандық білім беру және ақпарат технологияларын енгізу.

 

Стандарт талаптарына сай материалдық-техникалық базалардың жабдықталуы

 

Кәсіпкерлікті дамытуға жұмысы насихаттау.

Территориялық аумағы бойынша бірден-бір кітапхана мамандарын даярлайтын оқу орны;

Колледж оқытушыларының жұмыс берушілермен тығыз байланыс орнатуы;

Кәсіби білімі бар, жоғары санатты оқытушылар;

Сабақта және сабақтан тыс шараларда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану.

Материалдық- техникалық базаны заман талабына сай жасақтау (Кітапхана бөлімінің іс-тәжірибелік лабораториясының арнайы техникалық құрал-жабдықтармен қамтылуы ; 

Соңғы үлгідегі ІТ-технологиялар, компьютерлер, кітап көрмесіне арналған сөрелер;

Кітапхана саласына байланысты оқулықтар (Әдістемелік оқу материалдары);

Арнайы пәндерге арналған электрондық оқулықтар мен көрнекіліктер

Мемлекет тарапынан қаржылай көмек;

Мемлекеттік грант берілетін жобаларға қатысу;

Ғылыми-ізденіс жұмыстарына білім алушыларды жұмылдыру (дарынды балалармен жұмыс);

Оқытушылардың біліктіліктерін басқа аймақтармен, шетел іс-тәжірибелерімен бөлісуге іс-сапарға ынталандыру;

Ғылыми, көпшілік, әдістемелік, мерзімді басылымдарға қаржының бөлінуі;

Арнайы жобалар, демеушілермен жұмыс;

 

 

 

Мамандықтың еңбек ақысының төмен болуы;

Болашақ білім алушылардың әлеуметтік жағдайларының төмен болуы;

Жоғарғы оқу орындарында кітапхана ісі мамандығының көптеп ашылуы;

 

 

 

 

 

 

Ақылы білім беру қызметтерін көрсету жүйесін және колледжді бюжеттен тыс қаржыландырылуы.

 

Оқытушылар құрамы білім берудің қазіргі жүйесі қойған талаптарға толық жүйеде сәйкес келмейді (қазіргі компьютерлік бағдарламалар мен оқыту технологияларын меңгеру деңгейі төмендігі.

Кәсіптік бағдар жұмысы жеткіліксіз.

 

Білім алушылар құрамын арттыру. Ақылы қызметтер көрсету жүйесін жетілдіру.

Оқу– әдістемелік және тәрбие жұмысында жоғарғы нәтижелерге қолдары жеткен оқытушыларға материалдық қолдау көрету.  Ауылдық мәдениет саласындағы қызметкерлермен тығыз жұмыс жасау, оларға ақпараттық, әдістемелік көмек беру.

Еңбек нарығының тұрақсызды

ғынан туындайтын экономика

лық дағдарыс.

 

Болашақ білім алушылардың әлеуметтік жағдайларының төмен болуы;

Мамандықтың еңбек ақысының төмен болуы;

 

 

 

 

Стратегиялық жоспарды жүзеге асыру бағдарламасы

 

«Қаскелең мәдениет колледжі» МКҚК жоспарлаған міндетіне сәйкес өзінің қызметін мәдениет және өнер саласында оқу–әдістемелік орталықтың үйлестірушісі ретінде қызметін атқару. Келешекте колледж мәдениет және өнер саласында ең үздік мәдениет колледждердің бірі болуға ұмтылуы тиіс.

Еңбек нарығында түлектердің қажеттілігі, оқу-әдістемелік, шығармашылық жетістік, практикалық жұмыс тәжірибесімен, оқытушылар қарым-қатынасындағы мәдениеттілік, сонымен қатар, материалды базасымен анықталатын оқытушы құрамының кәсібилігі колледждің беделділігінің негізгі индикаторы болып табылады.

Колледждің 2017-2021жж. Стратегиялық жоспарын іске асыру бағдарламасы колледждің ТжКБ білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігі жағдайындағы қызметінің бірсыпыра негізгі бағыттарын қарастырады.

«Қаскелең мәдениет колледжі»  МКҚК стратегиялық даму жоспарын төмендегідей стратегиялық бағдарламаларына бөлінеді:

1.Ұйымдастыру-басқару

2.Ақпараттық-білім беру

3.Қаржы-шаруашылық

4.Шығармашылық

5.Тәрбиелік

 

№2 кесте

Іс – шараның аталуы

Атқару мерзімі

Жауапты орындаушы

2017

бастау

2018-2019

жалғастыру

2019-2020

жалғастыру

2020-2021

аяқтау

1

2

3

4

5

6

Ұйымдастыру-басқару қызметі

1.Мақсат: жаңа экономикалық қатынасы жағдайында колледжді басқарудың инновациялық моделін жасау, ендіру және жүзеге асыру.

Мақсатты индикаторлар:

1.1.Колледждің қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды жаңарту. 

50%

60%

80%

100%

 

Директор

1.2.Колледждің барлық құрылымдарының қызметін мониторингтеу

+

+

+

+

Директор

1.3.Колледждің барлық құрылым басшыларының және басқа да қызметкерлердің біліктілігін арттыру

15%

20%

20%

25%

Кадр бөлімі

1.4.Колледжге мамандықтар бойынша студенттер қабылдау

60

60

60

60

Директор Қабылдау комиссиясы

Міндеттері:

         

1.1. Колледжді басқарудың инновациялық типті моделін енгізу.

2017

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Директор/

Әдіскер

1.2.Колледжің қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды жасау және түзету.

2017

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Директор/

Кадр бөлімі

Күтілетін нәтижелер: колледждің басқару жүйесінде инновацияларды жүзеге асыру

2. Мақсат: республикамыздың кәсіби педагогикалық білім беру саласында бәсекеге қабілетті мамандар базасын даярлау үшін эксмериментальды-шығармашылық негіз құру

Мақсаттық индикаторлар:

 

 

 

 

 

2.1.Колледждің мамандар құрамының сапасы мен кәсіби деңгейін арттыру (жоғары және І санатты оқытушылар)

10%

15%

20%

25%

Директор/

Кадр бөлімі

           

2.2.Колледж оқытушыларымен қызметкерлерін материалдық және ақпараттық қамтамасыз етуді жақсарту.

50%

70%

80%

90%

Директор/ Бас бухгалтер

Міндеттері:

         

2.1. Кадрларды аттестациядан өткізудің айқын санатын жасау

4%

10%

15%

25%

Директор/

Кадр бөлімі

2.2. Колледждің оқытушылармен басқа да қызметкерлері үшін сыртқы біліктілікті арттыру курстарынан өткізу

10,6%

14,8%

15%

17%

Әдіскер

2.3. Оқытушылардың әр түрлі дәрежедегі шығармашылық, білім беру және ғылыми жобаларға қатысуы.

+

+

+

+

Әдіскер

Күтілетін нәтижелер:

Колледждің оқытушы құрамының кәсіби деңгейінің артуы;

Сертификаттар алған студенттер санын 100% жеткізу;

Табыс, тәрбие және іскерлік түрлерінде салыстырмалы артықшылықтарын қалыптастыру;

Колледждің жоғары басшылығының шешімдерімен қызметкерлердің жоғарғы деңгейде қанағаттануларына қол жеткізу;

3. Мақсат: «Қаскелең мәдениет колледжі» МКҚК кәсіби педагогикалық білім беру саласында жетекші оқу-әдістемелік орталық ретінде көрсету.

Мақсаттық индикаторлар:

3.1. Педагогикалық білім беру саласындағы ТжКББ мамандарының ОӘБ толық жұмыс жасауы

+

+

+

+

Директор/

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

3.2. Колледжің базасында аймақтық семинарлар ұйымдастыру

-

+

+

+

Әдіскер

3.3. Оқытушылар құрамының қызметін бағалаудың рейтингтік көрсеткіші

+

+

+

+

Әдіскер

3.4. Аккредитациядан өту мақсатында колледждің барлық құрылымдарының құжаттарын даярлау

+

+

+

+

Директор/ Орынбасарлары

Күтілетін нәтижелер:

Оқытушылар құрамының қызметін бағалаудың рейтингтік көрсеткішін өткізу;

Колледжді аккредитациядан өткізу;

ҚР рейтингілік жүйесінде колледждің ТжКБ жетекші колледждерінің қатарына кіруі.

Ақпараттық -білім беру қызметі.

«Техникалық және кәсіби білім беруде қазіргі еңбек рыногының талаптарына сай келетін жүйеге өтуді іске асырылады, ал білім беру стандарттарын ұлттық біліктілік жүйесі арқылы кәсіби стандарттар негізінде қалыптасатын болады» Қазастан Республикасының 2020 жылға дейінгі дамуының стратегиялық жоспары, Қазақстан Республикасының Президентінің 2012 1 ақпандағы № 922 Жарлығымен бекітілген.

1. Мақсат: жас мамандардың тұлғалық-кәсіби әлеуетін дамытудың жинақылығын қамтамасыз ететін оқыту-білім беру процесін, білім беру мазмұнын сапалы жаңарту мақсатымен оза білім беру принципінің инновациялық моделін енгізу.

Сапалық индикаторлар:

1.1.Оқу-білім беру процесін жетілдіру және жаңарту

Жыл сайын 10%

Жыл сайын 10%

Жыл сайын 10%

 

Директор /

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары

1.2.Оқу процесінің нормативтік базасын өндіріске интеграциялап, жаңарту

5%

Жыл сайын 10%

Жыл сайын 20%

25%

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары

1.3. Білім беру бағдарламаларын сараптау

20%

Жыл сайын 20%-30%

Жыл сайын 40%-50%

50%-60%

Директор/

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

1.4. Колледждің интернет қорларына қол жетімділігі

10%

25%

40%-60%

100%

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары / Программист

 

Міндеттері:

 

 

 

 

 

1.1. Колледждің ЖҰДҚ-н (жалпы ұлттық деректер қоры) әр жыл сайын жаңарту

Жыл сайын

Жыл сайын ұсыныстар енгізу

Жыл сайын ұсыныстар енгізу

Жыл сайын

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары Программист

1.2. Бітірушілерді даярлау сапасы мен деңгейін бағалау критериін жасау

20%

40%-50%

70%

100%

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары Программист

1.3. Колледждің барлық құрылымдық бөлімшелерін интернет желісіне қосу

10%

25%

40%-60%

100%

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары Программист

1.4. Интернет жүйесін енгізу

40%

40%-60%

80%

100%

Директордың оқу-өндірістік жөніндегі орынбасары / Программист

1.5. Кітапхана қорын жаңарту

6%

10%

15%-20%

30%

Кітапханашы

Күтілетін нәтижелер:

Мамандарды даярлаудың кәсіби деңгейін арттыру;

Жаңа білім беру стандарттарын,типтік оқу бағдарламаларын, базалық және арнайы білім беру бағдарламасын құру және жасау;

Колледждің оқытушылары жасаған, оның ішінде мемлекеттік тілдегі, оқу және оқу-әдістемелік құралдар мен зерттемелердің, оқу құралдарының, электронды оқу құралдарының санын көбейту;

Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды оқытудың жаңа әдістемелерін оқу процесіне енгізу;

Электронды іс жүргізу, құжаттар айналымы, статистикалық мәліметтерді жинау және өңдеу;

Колледждің қызметін мониторингтеу, талдау және бақылау.

2.Мақсат: ішкі нарықтағы білім беру қызметінің және бітірушілердің бәсекеге қабілеттілігі мен кәсіби құзыреттілігіне жету.

Мақсаттық индикаторлар:

2.1.Студенттер контингентінің сапалы деңгейін арттыру

30-40%

40-45%

45-50%

50-65%

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

2.2. Колледжді бітіруші түлектер саны

106

94

117

103

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

2.3. Еңбек нарығында бітірушілердің қажеттілігі (бітірушілерді жұмысқа орналастыру)

50-60%

60-70%

70-80%

80-100%

Директордың оқу-өндірістік практика жөніндегі орынбасары

Міндеттер:

         

2.1.Колледж өткізетін кәсіби бағдарлау шаралардың қатаң есебін алу жоспарлау және жүзеге асыру үшін шараларды күшейту

+

+

+

+

Директордың оқу-өндірістік практика жөніндегі орынбасары

2.2. Ауылдық жерлерден талантты жастарды тарту мақсатында көшпелі кәсіби бағдарлаушылық іс-шаралар ұйымдастыру

+

+

+

+

Директордың оқу-өндірістік практика жөніндегі орынбасары

2.3. Білім беру процесіне интерактивті оқыту әдістерін

СМАРТ –технологиясын, КЛИЛ әдістемесі енгізу.

5%

10%

15%

20%

Әдіскер

2.4.Білім алушыларды ғылыми-зерттеу қызметіне қатыстыру

5%

7%

10%

15%

Әдіскер

2.5. Колледждің барлық бөлімдері көрсететін білім беру қызметтерінің жұмыс сапасы туралы кері байланыс алу мақсатында оқушыларды жыл сайын анкеттендіру және сауалнамалар өткізіп тұру

20%

30%-60%

60%-80%

80%-90%

Директор/

Психолог

2.6. Педагогика саласындағы жаңа мамандықтар мен мамандарды дайындау бойынша қоғам сұранымына жинақылық және дер кезінде жауап беру

5%

жаңарту

10% жаңарту

15% жаңарту

20%

жаңарту

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Күтілетін нәтижелер:

Студенттердің қосымша біліктілік алу мүмкіндігі;

Бітірушілердің құзіреттілігі мен бәсекеге қабілеттілігін дамыту;

Студенттерде ақпараттық мәдениеттің қалыптасуы;

3.Мақсат: ұлттық білім берудің озық дәстүрлерін сақтай отырып, колледждің ТжКБ-дің әлемдік жүйесіне кірігуін іске асыру

Мақсатты индикаторлар:

3.1. Оқытушылардың ғылыми-зерттеу деңгейінің арттыру

2%-3%

5%-10%

15%-20%

20%-25%

Әдіскер

Міндеттер:

3.1. Баспа беттеріне әдістемелік мақалалар жазу

жылына 10 мақаладан

жылына 10-15

мақаладан

жылына 20-25 мақаладан

жылына 20-25 мақаладан

Әдіскер

3.2. «Үздік педагог», «Алтын диск» т.б педагогтардың кәсіби-шығармашылық конкурстарына қатысу

тұрақты

тұрақты

тұрақты

тұрақты

Әдіскер

Күтетін нәтижелер:

Оқытушылардың ғылыми-зерттеу деңгейінің мәдениетін арттыру;

Оқытушылардың кадр құрамының стандарттарға сәйкес болуы;

Аймақ ұйымдары үшін мамандарды даярлау.

Тәрбие жұмысы

«Қазақстан Республикасында мемлекеттік жастар саясаты, жастар рухани, мәдени, білім алу, кәсіби қалыптастырулары мен тәнінің дамуы, бүкіл қоғамның мүддесінде олардың шығармашылық әлеуетін ашу үшін әлеуметтік-экономикалық, құқықты. Ұйымдастырушылық жағдайларымен кепілдіктерді жасау мақсаттарында іске асырылады» - «Қазақстан Республикасында мемелекеттік жастар саясаты туралы Қазастан Республикасының Заңы».

1.Мақсат: шығармашылық жастарды рухани-адамгершілік және эстетикалық тәрбиелеу.

Мақсатты индикаторлар:

1.1. Белсенді азаматтық ұстамы мен адамгершілік қасиеттерін дамыту

тұрақты

     

ТЖО

1.2. Тәрбие процесін жаңа материалдық және көрнекі құралдармен қамтамасыз ету

 

2-5%

жыл сайын

5-10%

жыл сайын

10-15%

 

15%-20%

ТЖО

Міндеттері:

1.1. Білім алушыларды Қазақстан және бүкіл адамзаттың «Рухани жаңғыру»,           « Мәңгілік ел» бағдарламалары бойынша іс-шаралар өткізу.

3

4

4

5

ТЖО

1.2. Еңбекке және салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу принциптерін қалыптастыру жөніндегі іс-шаралар өткізу

2

3

4

4

ТЖО

1.3. Оқытушыларда салауатты өмір салтына деген тұрақты жағымды көзқарас қалыптастыру мақсатымен спорттың көпшілік түрлерін дамытуға бағытталған іс-шаралар циклін ұйымдастыру

 

4

4

5

5

ТЖО

1.4. «Үздік бөлме », «Үздік мамандық», « Колледж таланттары» т.б әр түрлі тақырыптардағы конкурстарды ұйымдастыру және өткізу

2

2

3

3

ТЖО

Күтілетін нәтижелер:

Отансүйгіштікке тәрбиелеу, озық ұлттық салт-дәстүрлерді жаңғырту және сақтау;

Бітірушілердің кәсіби құзыреттілігін және бәсекеге қабілеттілігін дамыту;

Оқушыларда әлеуметтік-тұлғалық,экономикалық, кәсіби, арнайы ұйымдастырушылық –басқарушылық құзыреттілік қалыптастыру.

2.Мақсат: толыққанды студенттер қауымдастығы қалыптастыру.

Мақсаттық индикаторлар:

2.1. Білім алушылардың бастамашылдығын дамыту. Кәсіби біртектілік қалыптастыру.

тұрақты

ТЖО

2.2. Білім алушылардың өздерін -өзі басқаруы.

+

+

+

+

ТЖО

2.3. Білім алушылардың колледждің өзекті мәселелерін шешуге тарту

тұрақты

ТЖО

Міндеттері:

2.1.Шығармашыл жастарды білім алушыларды  өзін-өзі басқаруына тарту

30%

30%-40%

40%-50%

50%60%

ТЖО

2.2.Жастар саясатын енгізу жүйесін жасау

30%

30%-40%

40%-50%

50%-60%

ТЖО

2.3. Отансүйгіштік және ұлтаралық қарым-қатынастар мәдениетіне тәрбиелеу

5

6

7

8

ТЖО

2.4. Нұр Отан партиясының жастар қанатымен, Қарасай аудандық әкімдігінің жастар саясаты бөлімімен ынтымақтастық орнату

тұрақты

ТЖО

2.5. Жастар ұйымдарының жұмысына қатысатын білім алушылардың үлесін арттыру

тұрақты

ТЖО

2.6. Колледж оқытушыларын отансүйгіштікке тәрбиелеу, озық ұлттық салт-дәстүрлерді жаңғырту және сақтауға көмектесуші жұмыстары

тұрақты

ТЖО

Күтілетін нәтижелер: колледждегі студенттердің өзін-өзі басқаруының әрекеттілігі үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру

Шығармашылық жұмыс

1.Мақсат: колледждің шығармашылық әлеуетін арттыру

Мақсаттық индикаторлар:

1.1 Колледж оқытушылары мен білім алушылардың әр түрлі мәртебелер мен деңгейдегі шығармашылық іс-шараларды ұйымдастыруы, өткізуі және қатысуы

12

14

16

20

ТЖО, әдіскер

1.2. Оқу-әдістемелік құралдар жасау, басу және шығару.

3

5

6

8

Әдіскер

1.3. Білім беру салаларындағы базалық ұйымдармен, БАҚ-пен ынтымақтастық

тұрақты

тұрақты

тұрақты

тұрақты

Әдіскер

Міндеттері:

1.1. Колледждің

білім алушылары ғылыми қоғамын ұйымдастыру

тұрақты

ТЖО

1.2. Түрлі шығармашылық конкурстар мен

жарыстарға қатысу

+

+

+

+

Әдіскер

1.3. Колледж ішілік  арнайы пәндер бойынша олимпиада ұйымдастыру және өткізу.

+

+

+

+

Әдіскер

Күтілетін нәтижелер:

Шығармашылық жұмыстың нәтижелілігін арттыру;

Мультимедиялық қор жасау және презентациялық материалдар даярлау.

Шаруашылық-қаржы қызметі

1. Мақсаты: колледждің қызметінің тиімділігіне кепілдік беретіндей тұрақты қаржы-ресурстық база құру

Мақсаттық индикаторлар:

Бюджеттен тұрақты

қаржыландыру.

тұрақты

Директор

Колледж бюджетінің

тиімділігі мен ашықтығын

қамтамасыз ету

2017

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Директор/бас

бухгалтер

Колледждің қаржы

ресурстарын жұмсауда

құрылымдық бөлімдердің

барынша дербестігін

қамтамасыз ету.

2017

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Директор/бас

бухгалтер

1.4.Колледждің мамандықтарға байланысты

 оқу-өндірістік базасын жаңарту

5%

10%

15%

15%

Шаруашылық меңгерушісі

Міндеттері:

1.1. Колледж аумағының әсемділігін жақсарту.

10%

20%

30%

40-50%

Шаруашылық меңгерушісі

1.3. Колледждің жиһаздарын жаңарту

5%

10%

15%

20%

Шаруашылық меңгерушісі

1.4. Қазіргі замандық компьютерлік техника, оқытудың интерактивтік құрал-жабдықтарын т.б. сатып алуды іске асыру

3%

10%

15

20%

Шаруашылық меңгерушісі

Күтілетін нәтижелер:

Колледждің экономикалық пайдалылығын арттыру;

Колледждің қаржы базасын жетілдіру және кеңейту.

2. Мақсат: технологиялық ақпараттық, қаржы ресурстарын жоспарлау және бөлу жөніндегі орталықтандырылған құрылым құру.

Мақсаттық индикаторлары:

2.2. Колледжді дамытуды жобалық-мақсатты қаржыландыруды қалыптастыру

тұрақты

Директор/бас

бухгалтер

2.3. Қаржыландыру көздерін оңтайландыру мен диверсификациялау

тұрақты

Бас бухгалтер

2.4. Ақылы білім беру қызметтерін көрсету жүйесін жетілдіру және дамыту

тұрақты

Бас бухгалтер

Күтілетін нәтижелері:

Материалдық-техникалық базаны нығайту және қазіргі замандық құрал-жабдықтармен материалдарды сатып алу;

Колледж студенттері мен қызметкерлеріне лайықты әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар жасау;

Шығармашылық, білім беру және ғылыми жобаларды коммерцияландыру үшін инновациялық инфроқұрылым және басқа механизмдер құру.

                               

 

 

 

 

 Қаскелең мәдениет колледжінің  2020-жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарын жасауда пайдаланған құқықтық-нормативтік құжаттар тізімі

  1. Послание Президента Республики Казахстан - Лидера Нации Н.А.Назарбаева Народу Казахстана «Стратегия «Казахстан-2050»: Новый политический курс состоявшегося государства» (Астана, 14 декабря 2012 года);
  2. Послание Президента страны народу Казахстана «Казахстан – 2050. «состоявшегося государства » от 11 ноября 1997 года;
  3. Послание Главы государства народу Казахстана от 29 января 2012 года «Социально-экономическая модернизация - главный вектор развития Казахстана»;
  4. Стратегический план развития Республики Казахстан до 2020 года (утвержден Указом Президента Республики Казахстан от 1 февраля 2010 года №922);
  5. Стратегический план Министерства образования и науки РК на 2011-2015 годы (утвержден Постановлением Правительства РК 19 февраля 2011 г. №160);
  6. Закон Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании»;
  7. Закон Республики Казахстан от 7 июля 2004 года «О государственной молодежной политике в Республике Казахстан»;
  8. Закон Республики Казахстан от 18 февраля 2011 года «О науке»;
  9. Указ Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года №827 «О системе государственного планирования в Республике Казахстан»;
  • Указ Президента Республики Казахстан от 20 июня 2007 года №348 «О Государственной программе развития науки Республики Казахстан на 2007-2012 годы»;
  • Указ Президента Республики Казахстан от 13 января 2007 года №273 «О мерах по модернизации системы государственного управления Республики Казахстан»;
  • Указ Президента Республики Казахстан от 07 декабря 2010 года №1118 «Государственная программа развития образования в Республике Казахстан на 2011-2020 годы»;
  • Указ Президента Республики Казахстан от 4 декабря 2001 года №735 «О дальнейших мерах по реализации Стратегии развития Казахстана до 2030 года»;
  • Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года №958 «О Государственной программе форсированного индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2010-2014 годы»;
  • Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 января 2010 года №39 «Об утверждении Стратегического плана Министерства образования и науки Республики Казахстан на 2010-2014 годы»;
  • Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 декабря 2007 года №1287 «О Концепции по внедрению системы государственного планирования ориентированного на результат».